- INFORMACJE OGÓLNE
- Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Targowiska Miejskie Samorządowy Zakład Budżetowy zobowiązują się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą
z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: http://bip.targowiskasandomierz.pl/
Data publikacji strony internetowej: 2017-09-26
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-03-03
Status pod względem zgodności
Strona internetowa jest zgodna z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych
i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie oświadczenia w sprawie dostępności
Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2021-03-19
Metoda przygotowania oświadczenia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest Ewa Gleń - ewa.glen@targowiskasandomierz.eu
Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 15 644 56 80. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej
oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, ,powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Targowiska Miejskie Samorządowy Zakład Budżetowy
- ul. Przemysłowa 2, 27-600 Sandomierz
- E-mail: biuro@targowiskasandomierz.eu
- Telefon: 15 8323422
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich:
Dane teleadresowe podmiotu publicznego:
27-600 Sandomierz, ul. Przemysłowa 2
Tel.: 15 8323422
E-mail: biuro@targowiskasandomierz.eu
Strona internetowa: http://bip.targowiskasandomierz.pl/
Dostępność architektoniczna:
Siedziba Targowisk Miejskich Samorządowego Zakładu Budżetoweg
zlokalizowana jest przy ul. Przemysłowej 3 w Sandomierzu na drugim piętrze biurowca należącego do PPH Hortus Plon.
Do budynku prowadzi wejście główne od strony ulicy Przemysłowej, drzwi wejściowe dwuskrzydłowe dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (210 cm). Wejście bezpośrednio z poziomu chodnika. Budynek bez windy.
Parking przy budynku jest ogólnodostępny z wyznaczonymi miejscami parkingowymi. Nie wyznaczono miejsc dla osób niepełnosprawnych.
Od strony ulicy Przemysłowej znajdują się dwa parkingi ogólnodostępne z wyznaczonymi miejscami parkingowymi dla osób niepełnosprawnych.
Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach:
Brak ograniczeń. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego:
TMSZB nie dysponują pracownikiem posługującym się językiem migowym.
Informacje dodatkowe:
W TMSZB nie ma ułatwień typu informacje głosowe czy pętle indukcyjne. Brak oznaczeń w alfabecie brajla.
Nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabo widzące.
Opublikowana przez Kacper Maciąg dnia 28.06.2023. Odsłon 209, Wersja 5

Wersja : 1 2 3 4 5